Ολοκλήρωση κατασκευής της κρεβατίνας.

Τον Ιούλιο με την βοήθεια των γονέων μου "σηκώσαμε" την κρεβατίνα.

Το πρώτο κομμάτι της κρεβατίνας.
Όσο εγώ με τον πατέρα μου κόβαμε και βιδώναμε, η μητέρα μου ξεκίνησε το αστάρωμα των ξύλων. Η διαδικασία του βαψίματος όπως αποδείχθηκε αργότερα ήταν αρκετά χρονοβόρα και μάλλον θα πάρει αρκετούς μήνες για να τελειώσει. Ο λόγος : βάφουμε με παχύρευστη μπογιά και προσπαθούμε να γεμίζουμε όλο τα κενά και τα σκασίματα που έχουν τα παλιά ξύλα. Μέχρι στιγμής χρησιμοποιούμε χρώματα που είχα στην αποθήκη για να μειωθεί το κόστος των υλικών. Πιστεύω πως για να βαφτεί όλη η κρεβατίνα θα χρειαστούν περίπου 150 -200 ευρώ.

Ο πατέρας μου καθαρίζει τον περίγυρω καθώς προχωρούν οι εργασίες.

Περάσαμε πλαστικοποιημένα συρματόσχοινα για να κρεμάσουν τα αμπέλια.

Η κατασκευή τελειωμένη.

Η κατασκευή από το πάνω επίπεδο θα λειτουργεί σαν ανεμοφράχτης.

Τα μαστόρια μετά το τέλος των εργασιών.
Δυστυχώς μετά από αυτή τη φωτογραφία χάλασε η φωτογραφική μηχανή μου (έσπασε από την ομορφιά μας..) και δεν έχω φωτογραφίες από αρκετά έργα που ακολούθησαν το καλοκαίρι.


Σχόλια